Helg

Börjar verkligen längta till semestern nu behöver lite ledigt från skola och jobb, även om det går bra just nu. Här har vi hängt upp barnens fina skogstavlor som de gjort:)
Var på fågelskådning upp i ett högt ostabilt torn i Gävle i veckan, var häftig utsikt men svårt för mig som inte är fågelskådare att skilja på de olika fåglarna med kikare
Saknade Anders såklart fast jag bara var borta i 2 dagar. Åker ju till Paris på torsdag å kmr hem söndag så då är vi ifrån varandra längre tur att jag kommer ha fullt upp med Mamma & Sara.
 Spenderade hela gårdagen på rönnby igår med att fixa i trädgården. Jag har träningsvärk idag! Vi gjorde klart hela landet, och planterade ner tomatplantan, gräslök och squashplantorna, satte potatis, sådde rädisor, rödbetor, dill, basilka och mynta och rensade jordgubbslandet och massa annat små fix. Nu är det bara att fixa lådan med z(s?)ingel(grus) och så gräs på kratern sen är det klart. Glömde ta bild när vi var klara igår kväll så får se om anders har tagit nån idag. Jag ska ha pluggdag idag och han är iväg och spelar golf med sina föräldrar. Jag har funderat på att gå en kurs men som det är nu så vet jag inte riktigt när jag ska hinna med det. Men vore kul att lära sig, får se om jag känner att jag har energi till det när skolan är över.
 

Kommentera här: